Het nieuwe magazine gooit het over een heel andere boeg. Het is luchtiger en visueel aantrekkelijk, met een afwisseling van kortere en langere artikels, doorspekt met mooie beelden. Inhoudelijk komt het nieuwe magazine los van de louter gemeentelijke, informatieve berichten. De focus ligt op verhalen uit de gemeente, verteld door mensen uit de gemeente. Daarnaast wil het ook uitstralen dat we trots mogen zijn op onze gemeente en al wat deze te bieden heeft. Meer human intrest en een hoger feel good gehalte dus.
In de eerste uitgave van ‘BEKEND’ kan je lezen hoe leerlingen van Githo Nijlen aan de slag zijn om banken te maken die tegen de zomer in het Soldatenbos zullen verschijnen. Dat zal het eerste voorbeeld zijn van visuele vernieuwingen en lokaal gemaakte gebruiksvoorwerpen die daarna ook op andere toeristische troeven en recreatieve trekpleisters zullen verschijnen. Het totaalaanbod van wat Nijlen op dat vlak te bieden heeft, zal de komende maanden en jaren stelselmatig verder in de verf gezet worden.
Papieren editie gemist: Bekijk hier BEKEND_012021